Oferowany przez nas system nie jest dzielony na lepszy, gorszy, mniej czy bardziej rozbudowany, tańszy droższy. Uznajemy, że skoro zaprojektowaliśmy coś intuicyjnego i funkcjonalnego to nie chcemy ograniczać klientom dostępnych opcji na zasadzie zapłać nam więcej dostaniesz większy lepszy system.

CMS5 - bo tak roboczo nazywamy w Mediart nasze dzieło był projektowany przez 6 miesięcy. Został zbudowany w taki sposób, że jesli np za miesiąc udoskonalimy jakąś funkcję lub dopiszemy nową to wszyscy klienci z naszą gwarancją dostaną od nas aktualizacje i unowocześnienie.

 

Poniżej podstawowe funkcje naszego systemu CMS5

Strony z treścią:

  • Możliwość dodania kategorii treści. Np. kategoria [Oferta] może się dzielić na poszczególne pozycje wyświetlane w menu rozwijanym.
  • Dodawanie / edytowanie / usuwanie stron treściowych w dowolnej ilości.
  • W treści stron możliwość dodania galerii - system po wskazaniu zdjęcia / zdjęć wrzuci je w odpowiednie miejsce tworząc miniatury.
  • W treści stron możliwość wstawienia bramki kontaktowej z indywidualnym nagłówkiem oraz wskazaniem na jaki email bramka ma generować zapytanie. Możesz w ten sposób dodać bramkę pod ofertą - sam o tym decydujesz.
  • FB - W treściach stron mechanizm, w którym możesz określić indywidualne parametry tytułu, opisu i jakie zdjęcie ma się wyświetlić kiedy ktoś udostępni Twoją stronę lub konkretną podstronę w mediach społecznościowych.
  • Grupa galerii - moduł pozwalający na tworzenie rozbudowanych galerii z możliwością szerokich opisów, wstawianiem tagów. Opcja pozwala na filtrowanie dodanych materiałów po tagach. W ten sposób możesz zbudować ofertę, ciekawe portfolio lub prowadzić dodatkowego bloga.
  • Cookies i polityka prywatności - wrzucamy je za Ciebie, ale dajemy Tobie możliwość wyedytowania tych danych.
  • Edytory tekstu - Formatowanie tekstu, wprowadzanie zdjęć do tekstu, wprowadzanie multimediów (np. filmy youtube), edycję zestawień tabelarycznych, wprowadzanie kolorów i zmianę wielkości oraz rodzaju czcionki, import z programów typu Word. Edytor przez nas używany to ten sam, z którego korzysta Google w swoich dokumentach lub poczcie Gmail.
  • Możliwość wstawiania zdjęć w dowolnych miejscach dokumentu z opisem, możliwość dowolnego skalowania zdjęcia, różne formy umieszczania zdjęcia i formatowania, możliwość dowolnego opisu zdjęć jako title/alt.
  • Możliwość budowania oferty na stronie głównej a). Nazwa, zdjęcie, opis, wejście do środka oferty lub ikona, nazwa, opis, wejście do środka oferty. W systemie baza około 1000 ikon (zastosowanie jest widoczne na stronie głównej tej strony www).
  • Możliwość edytowania stopki serwisu.

Optymalizacja dla Google:

  • Tytuły dla wyszukiwarek internetowych generowane automatycznie (np. wyszukiwarka Google.pl zaleca aby każda podstrona naszego serwisu zawierała inny tytuł).
  • Możliwość wprowadzenia indywidualnych parametrów dla strony głównej strony www: tytuł / opis / słowa kluczowe / identyfikator Google Analitycs / identyfikator Google Tag Manager / identyfikator Google Webmaster.
  • Dla każdej treści strony / wpisów bloga / modułu grup galerii - możliwość ustawienia indywidualnego tytułu / opisu / słów kluczowych / wartości dla XML (w tym także wyłącznie z mapy) / linku kanonicznego / odrębnego nagłówka / adresu url.
  • Rozbudowany moduł prowadzenia bloga / newsów / aktualności czy poradników.
  • Sitemap.xml - generowane automatyczne - z możliwością samodzielnego sterowania.
  • Przyjazne adresy URL - np. mediart.net.pl/kontakt , a nie mediart.net.pl/123/p/kontakt - Nasz system automatycznie generuje adresy najbardziej przyjazne dla wyszukiwarek – adresy nie posiadają zbędnych znaków dodatkowych.
  • Robots.txt - Jest to plik tekstowy, który uniemożliwia robotom indeksującym (takim jak Googlebot) indeksowanie określonych stron w witrynie. Plik stanowi listę poleceń, takich jak Allow i Disallow, informujących roboty indeksujące o tym, które adresy URL mogą pobrać, a których nie.

Funkcje dodatkowe:

  • Możliwość tworzenia galerii zdjęć i podpinanie ich w dowolnych działach naszej strony www. Tworzymy np. galerię „Nasza firma”, dodajemy do niej zdjęcia z naszego komputera. System automatycznie tworzy miniaturkę zdjęcia, a po jej kliknięciu wyświetla nam duże zdjęcia.
  • Sam określisz jakie media społecznościowe wyświetlą się na Twojej stronie www.
  • W ustawieniach masz możliwość podpięcia Facebook Pixel ID.
  • Slidery i partnerzy - w CMS zarządzasz sliderami, ich treścią, przekierowaniem, treścią buttona przekierowania. Slidery to tablice graficzne na stronie głównej serwisu, które co kilka sekund zmieniają nam się automatycznie.
  • Upload plików dowolnego rodzaju na serwer, np PDF, DOC, RAR itd. Przydatne jeżeli do treści w stronie www chcemy dodać załącznik np. plik PDF.
  • Bramka kontaktowa w dziale kontakt oraz moduł dopisywania działów do bramki wraz z wskazaniem maila, na który ma trafić zapytanie. Zawiera zabezpieczenie antyspamowe.
  • Autoodpowiedź - Możliwość wpisania tekstu, który z automatu zostanie wysłany do każdego klienta piszącego do nas z formularza kontaktowego na stronie www. Np. Dziękujemy za wiadomość, na wszystkie wiadomości odpowiadamy w przeciągu 48h. itp.
  • Włączasz lub wyłączasz mapę z punktem Twojej firmy w kontakcie.
  • Możliwość przesuwania elementów menu.
  • Wersja responsywna (RWD) strony www odróżnia się tym od wersji mobilnej, że z automatu dopasowuje się do szerokości urządzenia, w którym oglądamy stronę www.
  • Ścieżka nawigacyjna (breadcrumbs) wyświetla informację o miejscu obecnie przeglądanej podstrony w hierarchii menu. Np. strona główna > kategoria > podkategoria.

Użytkownicy:

Możliwość dodawania dodatkowych administratorów systemów oraz przydzieleniem im odpowiednich uprawnień. Ten mechanizm pozwala na około 50 możliwości dostępowych, które możesz określić pracownikowi lub firmie obsługującej.

 

Moduły nad, którymi trwają prace:
Zostaną wrzucone jako aktualizacja do systemów jak tylko zakończymy nad nimi pracę i zostaną przetestowane.

  • Wygodne i intuicyjne rozwijane menu wyświetlane w urządzeniach mobilnych (w wersjach RWD).
    Do poowy lutego 2021
  • Newsletter - Ciekawi naszych ofert klienci mogą zapisywać się do newslettera, a w naszym systemie administracyjnym mamy możliwość przygotowania oferty tekstowej i graficznej, którą jednym kliknięciem możemy wysłać do całej bazy newsletterowej. Schemat działania: użytkownik wpisuje do newslettera swój e-mail i klika zapisz. Na jego e-mail przychodzi wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Po kliknięciu w link jest już zapisany. Może też się wypisać, klikając wypisz na stronie (wpisując wcześniej swój adres e-mail, jak przy zapisywaniu). Administrator dysponuje bazą e-maili zapisanych osób i może do nich wysłać wiadomość. Wiadomości są przechowywane w archiwum. Użytkowników newslettera można wrzucać do wcześniej dodanych grup.
    Początek marca 2021
  • Strona druku - Przy treściach stron pojawia się ikona z funkcją wydrukowania zawartości.
    Marzec 2021
  • Linki wewnętrzne - Wdrożona opcja zautomatyzowanego podpinania linków wewnętrznych w treściach www. Często pojawia się problem kiedy wewnątrz jednego działu chcemy podpiąć link do innego działu. W 99% CMS dostępnych na rynku musimy kopiować taki link, u nas zaprojektowaliśmy dodatkowe rozwiązanie ułatwiające tą kwestię.
    Kwiecień 2021
  • Wyszukiwarka treści włączana przez administratora w ustawieniach - wyświetla wszystkie podstrony, zawierające (w nazwie lub opisie) podany ciąg znaków. Jest to miejsce na wpisanie frazy i przycisk „szukaj”. System wyszuka wpisaną frazę we wszystkich podstronach tekstowych i wyświetli wyniki.
    Marzec 2021
  • Możliwość przełączenia kontrastu strony.
    Kwiecień 2021
  • Możliwość włączenia wersji czarnobiałej serwisu www. Np. na żałoby narodowe.
    Kwiecień 2021
  • ...........